アヴァベルオンライン

アソビモオンラインゲーム

  • 職業紹介
  • 多彩なスキル
  • コミュニティ
  • 公式Facebook

新着情報

  • その他

    關於往台灣伺服器的角色移民事宜(Android)
    各位玩家大家好,我們是AVABEL ONLINE營運團隊。

    如日前公告中所宣佈的,我們將針對目前於日本伺服器遊玩的使用者,實施將帳戶資料由日本伺服器搬遷至台灣伺服器的服務。
    若您希望利用此服務,請詳閱下列內容,並於服務期間提出申請。

    ▼關於搬遷資料時的注意事項
    ‧若您的申請方式或聯絡資料有誤或缺漏,我們將不受理申請搬遷服務。
      若您在本服務截止前所提供的資料有誤或缺漏,我們仍接受您再次提出申請。唯再次提出申請的時間也必須在
    申請期限截止之前。請您預留充裕的時間進行申請。
    ‧搬遷資料只限針對與現在於日本伺服器使用的相同之gmail帳戶、AppleID之間進行。
    ‧由於搬遷資料乃以帳戶為單位進行,恕不受理「僅搬遷同一帳戶內的特定一名角色」等之搬遷要求。
    ‧若在台灣伺服器已存在相同角色名稱,則角色將被要求改名。您將必須在搬遷後初次登入時再度設定角色名稱。
      基於上述理由,您的角色在搬遷前後名稱可能會發生變化。
    ‧帳號內所有角色已達成成就若未處於已收取所有報酬的狀態,將無法再度承接。
    ‧郵件中所夾帶的物品將會在搬遷時消失,故請在收取了所有郵件的附件之後再行申請。
      我們無法為您復原因搬遷而消失的物品。
    ‧搬遷作業結束後,將無法再於日本伺服器使用該帳戶的角色。
    ‧搬遷作業將依申請順序隨時為您進行處理。
      若遇有大量玩家同時申請時,會需要一段時間後才能為您處理,敬請見諒。

    ▼受理期間(Android)
    2013年6月26日(星期三)12:30~7月7日(星期日)23:59

    ▼請遵循下列方式和我們聯絡
    請務必啟動AVABEL ONLINE的應用程式後,點擊標題畫面左方的「聯絡我們」按鈕和我們聯絡。
    若您直接從遊戲官方網站填寫表單,我們將無法得知您的帳戶,導致無法為您進行處理。
    請正確地記述您希望進行搬遷的帳戶角色。

    ▼關於會被搬遷的資訊
    帳戶內所有角色的下列資訊將被搬遷:
    ‧Lv
    ‧寶袋、倉庫內的物品
    ‧所持金
    ‧成就的達成狀況
    ‧中心塔的冒險進度
    ‧迷宮(隨機迷宮)的冒險進度
    ‧任務達成狀況、完成時間紀錄
    ‧角色名稱(如未重複)

    以下內容將不會隨角色搬遷:
    ‧郵件
    ‧公會
    ‧公會所屬資訊
    ‧朋友名單資訊
    ‧黑名單資訊
    ‧PvP點數
    ‧角色名稱(只限和其他角色重複時)

    =========================================================
    【続報】台湾サーバへのキャラクター移行について(Android)


    アヴァベルオンライン運営チームです。

    先日ご案内させていただきました通り、日本サーバにてプレイされているお客様につきまして、日本サーバから台湾サーバへのアカウントデータ移行を実施致します。
    ご希望のお客様は以下の内容をご確認いただき、期間内のお申し込みをお願い致します。

    ▼移行に関するご注意
    ・申し込み方法やご連絡内容に不備がある場合は移行を受け付けることができません。
     期日までにご連絡いただいても情報に不備があった場合、再申請はお受け致しますが、再申請も期日内である必要があります。
     余裕を持った申請をお願い致します。
    ・現在日本サーバに接続されている際に利用されているgmailアカウント・AppleID同士での移行となります。
    ・アカウント単位での移行となりますため、「同一アカウント内の1キャラクターのみの移行」等は行えません。
    ・既に台湾サーバに存在しているキャラクター名だった場合のみ、リネームとなります。その場合は初回ログイン時に名前を再設定いただきます。
     上記の通り、移行前後で同じキャラクター名とならない場合があります。
    ・アカウント内に存在する全てのキャラクターのクリア済みアチーブメントは、報酬を全て受け取った状態でなければお受けできません。
    ・メールに添付されたアイテムは移行時に消滅してしまいますため、全て受け取った状態でお申し込みください。
     移行により消滅したアイテムの復旧はお受けできかねます。
    ・移行作業が完了すると、日本サーバでは該当キャラクターは利用不可能となります。
    ・移行作業は申し込みいただいた順番に随時行わせていただきます。
     多数のご希望があった場合は対応にお時間をいただく場合がございますことを予めご了承ください。

    ▼受付期間(Android)
    2013年6月26日(水)12:30~7月7日(日)23:59
    ※受付期間が変更になりました

    ▼お問い合わせ時必要事項
    ・必ずAVABELアプリを起動して表示されるタイトル画面左の「お問い合わせ」からご連絡ください。
     公式サイトからのお問い合わせの場合、アカウントの特定が行えないため対応が行えません。
    ・移行を希望されるキャラクターを正確に記載してください。

    ▼移行される情報について
    アカウント内の全てのキャラクターの以下の情報が移行されます
    ・Lv
    ・バッグ・倉庫内のアイテム
    ・所持金
    ・アチーブメントのクリア状況
    ・メインタワーの進行状況
    ・迷宮(ランダムダンジョン)の進行状況
    ・ミッションクリア状況・クリアタイム記録
    ・(重複しない場合のみ)キャラクター名

    以下の内容は移行されません。
    ・メール
    ・ギルド
    ・ギルド所属情報
    ・フレンドリスト情報
    ・ブラックリスト情報
    ・PvPのポイント
    ・(重複した場合のみ)キャラクター名

    =========================================================
    [Follow-up News] Character transfers to the Taiwanese Server(Android)


    As we have announced earlier, we will be transferring account data from the Japanese Server to the Taiwanese Server for players in the Japanese Server.
    For players who wish to transfer accounts please apply during the reception period stated.

    --Notes on account transfers
    -We cannot accept transfers with deficiency in the information sent or proceeded with the wrong applying steps.
    For case in which there is deficiency in the information sent, we do accept reapplications only during the stated period.
    We ask that you apply in advance.
    -Transfers will be held on the gmail accounts and AppleIDs currently used in the Japanese Server.
    -Transfers will be done with each account so we cannot fulfill requests such as “Just transferring one character of the same account”.
    -If the character name already exists in the Taiwanese Server, it will have to be renamed. In that case, you will need to reset the name in initial log in.
    Note that in such cases like the above, character names will not be the same before and after transfers.
    -The rewards of the cleared Achievements of all characters in your account must be already received in order to start the transfer.
    -The attached items in mails will disappear with transfers, so please apply after you have received all of them.
    We cannot restore your disappeared items due to transferring.
    -After the transfer, your selected character in the Japanese Server will no longer be available for use.
    -In case in which there is a character in the Taiwanese Server during transfer, the character in the Taiwanese Server will be deleted.
    -Transfers will be done in the order received.
    Please note in advance that it may take more time according to the numbers applied.

    --Reception Period (Android)
    Thursday, June 26th 2013 0:30 PM (JST) to Sunday, July 7th 2013 11:59 PM (JST)
    *The Reception Period has been changed.

    --Requirements upon inquiry
    Please ensure that you contact us from "Contact" shown in the left side of the title screen in the launched AVABEL application.
    Note that we cannot identify your accounts when contacted from the official site which will be required for the procedures.
    Please write the name of the character specifically you wish to transfer.

    --Information that will be transferred
    The following information of all characters in the account will be transferred
    -Lv
    -Items in the Bag and Storage
    -Owned Gold
    -Cleared Achievement status
    -Main tower progress status
    -Dungeon (Random Dungeon) progress status
    -Cleared mission status and cleared time records
    -Character names (Cases in which they do not overlap)

    The following will not be transferred.
    -Mail
    -Guild
    -Information on the belonged guild
    -Friends information
    -Black List information
    -PvP points
    -Character names (Cases in which they do overlap)
  • アヴァベルオンラインスマートフォン用サイトへのQRコード

このページのTOPへ